Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / Kierownik produktu: sprzedaż / Jak zwiększyć sprzedaż produktów?

Jak zwiększyć sprzedaż produktów?

Dodała Lidka wKierownik produktu: sprzedaż

Zwiększenie sprzedaży produktów bankowych w znacznej mierze zależy od wyboru metody wzmocnienia strategii sprzedaży. Wybrana metoda powinna zależeć od bazy klientów i poziomu umiejętności pracowników banku. Od czego w takim przypadku powinniśmy zacząć?

a22WYKORZYSTANIE ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Klienci, którzy są zadowoleni z dotychczasowej obsługi są doskonałym przekaźnikiem informacji o profesjonalizmie i doskonałej obsłudze danego banku. Polecają jego usługi rodzinie i przyjaciołom. Dlatego warto dodatkowo zachęcić klientów do promowania banku, oferując im w zamian specjalne usługi, produkty, promocje, karty upominkowe czy bony.

NOWY KLIENT GENERUJE DUŻE KOSZTY

Jak podaje harvardzka pracownia badań rynkowych, proces pozyskania nowego klienta jest od 2 do aż 20 razy droższy niż uzyskanie stałego klienta, dlatego warto, by pracownicy pogłębiali dobre relacje z obecnymi klientami i dbali o nich jak najlepiej, kierownik ds. produktu.

ODPOWIEDNI SYSTEM MOTYWACYJNY

Pracownicy mający dobrą motywację pracują o wiele lepiej i wydajniej. Pracodawcy powinni zapewnić im odpowiednie nagrody, do których mogliby dążyć i tym samym zwiększać przychody banku.

PROMOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW

Klient nie jest wszechwiedzą. Jeśli pracownik nie poinformuje go o dostępności nowych produktów, w życiu nie domyśli się, że takie istnieją. Warto więc dowiedzieć się nieco więcej o nowych i ciekawych produktach, by później umieć je odpowiednio zareklamować.

  • Wprowadzenie produktu
    Poprzedni WpisWprowadzenie produktu
  • Następny WpisHobby poza pracą
    Wprowadzenie produktu

Dodaj komentarz (Anuluj odpowiedź)

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Najnowsze oferty pracy:

    18.03.2023

    Menedżer ds. produktu

    Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

    Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

    Więcej

    18.03.2023

    Product Manager / Product Portfolio Manager

    Firma: Nowy Styl

    Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

    Więcej

    18.03.2023

    Product Manager ds. urządzeń klimatyzacyjnych

    Firma: ROTENSO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska

    Więcej
Więcej ofert pracy

Praca w miastach

  • Praca Suwałki
  • Praca Siemiatycze
  • Praca Lwówek Śląski
  • Praca Międzychód
  • Praca Dzierzgoń

Ogłoszenia

Praca

Aktualności

  • Indywidualne nastawienie kierownika produktu
  • Informacje o zawodzie kierownika produktu
  • Kierownik produktu: sprzedaż
  • Nauka i kursy kierownika produktu
  • Rynek pracy w zawodzie kierownika produktu
Kierownik produktu

Ostatnie wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek - Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 - Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.