Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / Kierownik produktu: sprzedaż / Zasada nr 1. przy wprowadzaniu nowego produktu: wartość dla klienta.

Zasada nr 1. przy wprowadzaniu nowego produktu: wartość dla klienta.

Dodała Lidka wKierownik produktu: sprzedaż

wartość dla klientaJeśli zapytamy Kierownika Produktu jaka jest najważniejsza myśl, którą trzeba się kierować kreując nowy produkt, z pewnością odpowiedź będzie jedna: “co klient będzie z tego miał”. Być może sformułowanie kolokwialne, ale lepiej ująć się tego nie da. Na nic przecież cały marketing się zda, godziny, dni i tygodnie spędzone na dopracowaniu filmu reklamowego, jeśli nie padnie w nim to co najważniejsze, czyli korzyść, jaką klient będzie miał przy zakupie naszego produktu.

Rolą osoby odpowiedzialnej za wypuszczenie nowości na rynek jest przeprowadzenie dokładnej analizy rynku, działań konkurencji oraz podobnych produktów. Najlepiej będzie, jeśli przedstawimy wartość dla klienta, której nie znajdzie on w innych tego typu produktach dostępnych na rynku.

Klient patrzy okularami własnych korzyści, dlatego rolą Product Managera jest uzmysłowienie odbiorcy, że to właśnie nasz produkt spełni jego oczekiwania. Nie muszę chyba wspominać, że owa korzyść nie może być wyimaginowana. Odnieść możemy wówczas efekt odwrotny od zamierzonego i być może uzyskamy dużą sprzedaż oraz przyjdzie do nas wielu klientów, ale tak szybko jak przyszli – równie szybko odejdą w poczuciu rozczarowania i wręcz bycia oszukanym.

Jeśli wprowadzony produkt ma spełnić należycie swoją funkcję, musi być dokładnie przemyślany. A jeszcze bardziej powinno się przemyśleć całą komunikację marketingową. W dzisiejszych czasach Internet przepełniają przecież opinie konsumentów. Nie chcemy przecież, żeby rubryka nazwana “według producenta” diametralnie różniła się od rubryki nazwanej “w mojej opinii”.

analiza rynkuKierownik ProduktuKlientmarketingnowy produktProduct Managerryneksprzedaż
  • Product Manager - opiekun produktu.
    Poprzedni WpisProduct Manager - opiekun produktu.
  • Następny WpisZasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
    Product Manager - opiekun produktu.

Dodaj komentarz (Anuluj odpowiedź)

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Najnowsze oferty pracy:

    25.10.2022

    Product Manager (Systemy ochrony przed upadkiem z wysokości)

    Firma: SFS Group Sp. z o.o.

    Lokalizacja: podkarpackie /

    Więcej

    25.10.2022

    Product Manager (Systemy ochrony przed upadkiem z wysokości)

    Firma: SFS Group Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie /

    Więcej

    25.10.2022

    Product Manager (Systemy ochrony przed upadkiem z wysokości)

    Firma: SFS Group Sp. z o.o.

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie /

    Więcej
Więcej ofert pracy

Praca w miastach

  • Praca Konin
  • Praca Płońsk
  • Praca Przysucha
  • Praca Sępólno Krajeńskie
  • Praca Wałbrzych

Ogłoszenia

Praca

Aktualności

  • Indywidualne nastawienie kierownika produktu
  • Informacje o zawodzie kierownika produktu
  • Kierownik produktu: sprzedaż
  • Nauka i kursy kierownika produktu
  • Rynek pracy w zawodzie kierownika produktu
Kierownik produktu

Najnowsze wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.