Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / Informacje o zawodzie kierownika produktu / Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.

Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.

Dodała Lidka wInformacje o zawodzie kierownika produktu, Kierownik produktu: sprzedaż

potrzeba klientaCzy Twoim zdaniem kupujesz samochód, smartfona, kawę, kurtkę, szminkę, czekoladę, proszek, perfumy, kolczyki, krem do rąk, kubek termiczny, potrawę? Zastanów się dobrze. Być może przy dłuższej refleksji wpadniesz na prawdziwy produkt, który kupujesz. Specjalista, który wprowadza nowy produkt na rynek, z pewnością bezbłędnie odpowie na to na pozór podchwytliwe pytanie. Odpowiedzi zatem będą następujące, zamiast samochodu kupujemy porządne przyspieszenie, zamiast smartfona – szybkość działania systemu, Nie za kawę, lecz aromat i pobudzenie płacimy, nie szminka nas interesuje, tylko intensywna przykuwająca uwagę czerwień, nie kupujemy czekolady, tylko rozpływający się w ustach smak, nie za proszek płacimy, tylko za czyste ubrania, nie kupujemy perfum, tylko pięknie rozwijający się zapach, nie za kolczyki płacimy krocie, tylko za błysk i elegancję, nie interesuje nas krem do rąk, tylko gładka skóra, nie chodzi o to, żeby kupić kubek termiczny, lecz o możliwość picia ciepłej herbaty niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy i w końcu nie potrawę kupujemy tylko niesamowity smak.

Czy teraz już jasne jest jaki jest faktyczny produkt, w który się zaopatrujemy? Dokładnie tak, to za zaspokojenie naszych potrzeb, jesteśmy w stanie wydać w jednej chwili nasze ciężko zarobione pieniądze. Specjaliści od tworzenia reklam stają na rzęsach, żeby uświadomić nam, jak bardzo ich produkt spełni nasze potrzeby. Jeśli owe potrzeby zostaną uświadomione i trafią w nasze potrzeby – produkt zostanie zakupiony i cel marketingowca zdobyty. Jeśli natomiast potrzeby zostaną błędnie zidentyfikowane oraz określone, efekty będą marne zatem i dochody ze sprzedaży niezadowalające. Cóż wtedy firma musi zrobić? Chyba wycofać produkt, albo wprowadzić go na rynek w bardziej przemyślany sposób, albo… umieścić ofertę pracy na stanowisko Specjalisty ds. Produktu.

oferta pracyogłoszenie o pracępracaproduktrynekSpecjalista ds. Produktu
  • Zasada nr 1. przy wprowadzaniu nowego produktu: wartość dla klienta.
    Poprzedni WpisZasada nr 1. przy wprowadzaniu nowego produktu: wartość dla klienta.
  • Następny WpisZasada nr 3. przy wprowadzaniu nowego produktu: grupa docelowa.
    Zasada nr 1. przy wprowadzaniu nowego produktu: wartość dla klienta.

2 Komentarze

  1. Anka85
    Odpowiedz
    30 stycznia 2017

    Dobrze napisane 🙂 Po głębszym zastanowieniu każdy produkt, który kupujemy jest zaspokojeniem ukrytej potrzeby 😉

    Odpowiedz
  2. Piotrek
    Odpowiedz
    7 lutego 2017

    Zgadzam się z Anką

    Odpowiedz

Dodaj komentarz (Anuluj odpowiedź)

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Najnowsze oferty pracy:

    01.07.2022

    Kierownik Projektów

    Firma: VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

    Więcej

    30.06.2022

    Specjalista ds. e-marketingu

    Firma: Roca Polska

    Lokalizacja: śląskie / Gliwice

    Więcej

    29.06.2022

    Specjalista ds. rozwoju produktów rozliczeniowych

    Firma: PKO Bank Polski

    Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Puławska 15

    Więcej
Więcej ofert pracy

Praca w miastach

  • Praca Opole
  • Praca Bielsko-Biała
  • Praca Białobrzegi
  • Praca Kłobuck
  • Praca Krosno Odrzańskie

Ogłoszenia

Praca

Aktualności

  • Indywidualne nastawienie kierownika produktu
  • Informacje o zawodzie kierownika produktu
  • Kierownik produktu: sprzedaż
  • Nauka i kursy kierownika produktu
  • Rynek pracy w zawodzie kierownika produktu
Kierownik produktu

Najnowsze wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.