Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / Kierownik produktu: sprzedaż / Zasada nr 6. przy wprowadzaniu nowego produktu: Określ konkurencyjną wartość i model biznesowy.

Zasada nr 6. przy wprowadzaniu nowego produktu: Określ konkurencyjną wartość i model biznesowy.

Dodała Lidka wKierownik produktu: sprzedaż

zadania Kierownika ProduktuProduct Manager w kolejnym kroku wprowadzania nowego produktu na rynek, ma niemałe zadanie. Musi przeanalizować cechy, które posiada produkt konkurencji i zastanowić się, w jaki sposób podnieść wartość własnego produktu, aby był on wyraźnie konkurencyjny. Konieczne jest również określenie modelu biznesowego związanego z prowadzonymi działaniami.

Kierownik Produktu powinien zastanowić się nad końcową propozycją wartości. Bazować powinien m.in. na opiniach potencjalnych klientów oraz na obserwacjach działalności konkurencji.

Powinien rozważyć kanały dystrybucji. Pod rozwagę powinien wziąć uruchomienie własnego kanału dystrybucji, lub rozpoczęcie współpracy z takimi źródłami, które dystrybuują produkty komplementarne.

Powinien zostać określony również model dotyczący rozliczeń. W zależności od tego, kiedy oferowany przez nas produkt faktycznie będzie stanowił korzyść dla klienta, wówczas możemy ustalić termin rozliczenia. Chyba, że standardowo sprzedajemy produkt lub usługę, które od razu stanowią realną wartość.

W końcu niezbędną kwestią jest określenie najważniejszych źródeł przychodów i kosztów. Trzeba zastanowić się, skąd tak naprawdę czerpiemy przychody, a które działania sporo nas kosztują. Czy potrzebujemy aż taką kadrę pracowniczą? Czy może największe przychody otrzymujemy z reklamy? A może najwięcej kosztów generują działania związane ze sprzedażą?

kadra pracowniczakanały dystrybucjiKierownik ProduktuKlientkonkurencjanowy produktpracapracownikProduct Managerprodukt
  • Zasada nr 5. przy wprowadzaniu nowego produktu: benchmarking.
    Poprzedni WpisZasada nr 5. przy wprowadzaniu nowego produktu: benchmarking.
  • Następny WpisKierownik zajmujący się konkretnym produktem
    Zasada nr 5. przy wprowadzaniu nowego produktu: benchmarking.

Dodaj komentarz (Anuluj odpowiedź)

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Najnowsze oferty pracy:

    25.10.2022

    Product Manager (Systemy ochrony przed upadkiem z wysokości)

    Firma: SFS Group Sp. z o.o.

    Lokalizacja: podkarpackie /

    Więcej

    25.10.2022

    Product Manager (Systemy ochrony przed upadkiem z wysokości)

    Firma: SFS Group Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie /

    Więcej

    25.10.2022

    Product Manager (Systemy ochrony przed upadkiem z wysokości)

    Firma: SFS Group Sp. z o.o.

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie /

    Więcej
Więcej ofert pracy

Praca w miastach

  • Praca Łosice
  • Praca Koszalin
  • Praca Nowy Dwór Mazowiecki
  • Praca Głubczyce
  • Praca Tychy

Ogłoszenia

Praca

Aktualności

  • Indywidualne nastawienie kierownika produktu
  • Informacje o zawodzie kierownika produktu
  • Kierownik produktu: sprzedaż
  • Nauka i kursy kierownika produktu
  • Rynek pracy w zawodzie kierownika produktu
Kierownik produktu

Najnowsze wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.