Kreatywność jest w cenie

kreatywnośćZarządzanie produktem opiera się w dużej mierze na indywidualnym podejściu. Trudno jest znaleźć dwa identyczne produkty. Zawsze są pewne różnice pomiędzy nimi, które rzutują na sposób zarządzania całym procesem powstania i życia produktu na rynku.

Kreatywność na każdym stanowisku pracy jest w cenie. Gdy jest to kierownik produktu, liczą się własne sugestie modyfikacji, dodania atrybutów, zmiany konfiguracji itp. Nie zawsze pomysły te są trafione, udane, jednak inwencja pokazuje, iż się angażujemy w pracę. To bardzo ważne dla pracodawcy. Obserwując pracownika, który stara się być oddany produktowi, dobrze jest go docenić.

Czasem można u pracownika dostrzec niebywały talent do określonych czynności, czy też zauważyć niewykorzystany potencjał, pokład kreatywności. Kierownik produktu ma wiele możliwości docenienia członków zespołu, aczkolwiek największym ukłonem jest awans. Również sam kierownik produktu podlega ocenie przez wyższych stanowiskiem managerów. Wykazując się swoją nieszablonową pracą, może zyskać premię, podwyżkę, czy wyższe stanowisko. Warto zatem zainwestować czas i zaangażować się w pracę zawodową.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *