Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / O stanowisku kierownika

O stanowisku kierownika

Głównym celem stanowiska kierownika ds. produktu jest tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej jednego produktu lub grupy produktów, kierownik ds. produktu Wałbrzych. Do podstawowych obowiązków kierownika należą między innymi:

  • 4nadzór nad pracą podległego personelu,
  • prowadzenie badań marketingowych,
  • tworzenie strategii promocji wybranego produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy,
  • aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami firmy.

Zgodnie z tym, co można zaobserwować na stronach poświęconych rynkowi pracy i ofertom zatrudnienia publikowanym każdego dnia, najważniejszymi kompetencjami zawodowymi kandydata na stanowisko kierownika powinny być: umiejętności komunikacyjne, świadomość komercyjna, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim i zarządzania budżetem, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu, znajomość rynku i branży, zdolności organizacyjne, inicjatywa, przedsiębiorczość i kreatywność. Ponadto, do najczęściej spotykanych wymagań rekrutacyjnych należą:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym zarządzaniem produktem,
  • znajomość rynku i specyfiki branży oraz narzędzi i technik marketingowych.

Dodaj komentarz (Anuluj odpowiedź)

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Kierownik produktu

Ostatnie wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek - Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 - Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.