Jesteśmy jak Shopify, tylko dla restauracji.
UpMenu to firma technologiczna działająca w modelu SaaS. Oferujemy platformę e-commerce, która pozwala restauracjom zbudować stronę internetową, uruchomić na niej sklep internetowy i sprzedawać z niej jedzenie online bez pośrednictwa zewnętrznych portali (takich jak pyszne.pl, ubereats.com czy grubhub.com
Działamy od 2012 roku. Obecnie z naszego rozwiązania korzysta ponad 1400 restauracji. Większość klientów pochodzi z Polski, ale intensywnie skalujemy się na inne rynki globalne jak USA, UK, Meksyk, Argentyna, Austria, Czechy.
Do naszych klientów należą największe polskie sieci restauracji, jak Sushi Kushi czy Sphinx.
Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym.
- Pracowałeś/aś w biznesie operującym w modelu SaaS i masz kilkuletnie doświadczenie w marketingu internetowym produktu SaaSowego
- Możesz siebie określić jako t-shaped marketer, z ekspertyzą ”hands on” w przynajmniej jednym z obszarów: SEO, Content, Budowanie Community, Performance, Marketing Automation
- Umiesz wykorzystać content marketing (blog, video, webinaria, customer stories, newslettery itd.) do generowania leadów
- Dobrze operujesz danymi – rozumiesz je i umiesz na ich podstawie podejmować decyzje
- Bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i koncentrujesz się na wyniku
- Lubisz używać i testować nowe narzędzia marketingowe
- Dobrze odnajdujesz się w środowisku start-upu
- Bardzo dobrze w mowie i piśmie posługujesz się j. angielskim
- Marketowanie produkt UpMenu na różne rynki: w Polsce i poza Polską (m.in. USA, UK, LATAM)
- Opowiadanie o sukcesach klientów, partnerów oraz produkcie UpMenu za pomocą wartościowego contentu (blog, posty, video, newsletters, product updates itp.)
- Organizowanie webinariów live
- Odpowiadanie i współtworzenie strategii marketingowej UpMenu
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Zarządzanie i dbanie o rozwój własnego zespołu lub podwykonawców
- Współpracowanie z innymi działami (Customer Success, IT, UX)
- Wynagrodzenie 15 000 - 20 000 zł netto B2B (do negocjacji)
- Możliwość pracy w 100% zdalnie
- Pracę ze sprawnym zespołem (IT, UX, CS)
- Pracę blisko Zarządu - krótki proces decyzyjny
- Ogromny wpływ na kierunki rozwoju produktu UpMenu i całej firmy
- Pełny wymiar urlopu również na B2B
- Prywatną opiekę medyczną
- Dodatkowe, płatne dni urlopowe (z okazji urodzin, na samorozwój)
- Wstępna rozmowa online (45-minutowa) z People & Culture Lead (Beata Adamska https://www.linkedin.com/in/beata-adamska/)
- 60-minutowa rozmowa online z CEO (Marcin Muras https://www.linkedin.com/in/muras/)
- Zadanie rekrutacyjne
- 60-minutowa rozmowa offline, ustalenie warunków współpracy
Podobne ogłoszenia:
17
Maj
B2B Marketing Expert (Product Marketer)
Upmenu
małopolskie /
Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i doświadczenia zawodowe istotne dla nas: Pracowałeś/aś w...
Więcej17
Maj
B2B Marketing Expert (Product Marketer)
Upmenu
świętokrzyskie /
Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i doświadczenia zawodowe istotne dla nas: Pracowałeś/aś w...
Więcej17
Maj
B2B Marketing Expert (Product Marketer)
Upmenu
łódzkie /
Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i doświadczenia zawodowe istotne dla nas: Pracowałeś/aś w...
Więcej