Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / Oferty pracy / Ekspert ds. zarządzania cenami

Ekspert ds. zarządzania cenami

Dołącz do zespołu Schindler Polska i wspólnie z nami rozwijaj krajobraz polskich miast. Nasze windy, schody i chodniki ruchome poprawiają jakość codziennego życia, ułatwiając przemieszczanie się. Zajmujemy się projektowaniem, instalowaniem, konserwowaniem i modernizacją miejskich systemów mobilności. Wszystkie te zadania wykonujemy z troską o najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu pasażerów, korzystających z naszych urządzeń. Wywodzimy się ze Szwajcarii i mamy ponad 140 lat doświadczenia w transporcie bliskim. Wyróżnia nas nie tylko szwajcarski rodowód, ale też innowacyjność naszych rozwiązań oraz eksperci, którzy współtworzą nasz zespół.

W Polsce zatrudniamy już ponad pół tysiąca osób. Pracując w Schindler wywindujesz swoją wiedzę, umiejętności i zdobędziesz cenne doświadczenie w branży, która nigdy nie stoi w miejscu.
Ekspert ds. zarządzania cenami
Miejsce pracy: Warszawa
We Elevate... Your Responsibilities
  • Przygotowywanie, rekomendowanie i implementowanie zmian polityki cenowej dla dedykowanych produktów
  • Bezpośrednia współpraca z centralą firmy
  • Obsługa narzędzia (aplikacji) do zarządzania polityką cenową
  • Zarządzanie polityką rabatową
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla struktur handlowych z zakresu polityki cenowej
  • Przygotowywanie raportów oraz wykonywanie analiz dot. poziomu cen i rentowności dla poszczególnych grup produktowych
  • Bieżące wsparcie handlowców w ofertacji
  • Udział w procesie budżetowania
We Elevate... Your Best Self
  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku bądź pokrewnym związanym z obszarem Product Managementu
  • Wiedza z zakresu zarządzania cenami
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Orientacja na jakość wykonywanej pracy
  • Płynna komunikacja w języku angielskim (poziom min.B2)
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Inicjatywa w działaniu, komunikatywność
We Elevate... You
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem branżowym
  • Możliwość udziału w bardzo ciekawych projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi wspierających realizację zadań
  • Możliwość wymiany doświadczeń na poziomie międzynarodowym
  • Pracę w inspirującym i zorientowanym na współpracę zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę

 

Can You Elevate Us?
APLIKUJ TERAZ

Powiązane:

Specjalista ds. Controllingu Ekspert ds. zarządzania cenami Schindler Polska Spółka z o.o. Płock Warszawa Radom Kontroler Finansowy Warszawa

Najnowsze oferty pracy:

    29.07.2022

    Koordynator ds. informacji produktowej (PIM)

    Firma: Roca Polska

    Lokalizacja: śląskie / Gliwice

    Więcej

    29.07.2022

    Product Manager marki Vistula

    Firma: VRG S.A.

    Lokalizacja: małopolskie / Kraków

    Więcej

    28.07.2022

    Junior Product Manager

    Firma: ROTENSO SPÓŁKA Z OGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska

    Więcej
Więcej ofert pracy

Ogłoszenia

Praca

Aktualności

  • Indywidualne nastawienie kierownika produktu
  • Informacje o zawodzie kierownika produktu
  • Kierownik produktu: sprzedaż
  • Nauka i kursy kierownika produktu
  • Rynek pracy w zawodzie kierownika produktu
Kierownik produktu

Najnowsze wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.