Praca kierownik produktu Praca kierownik produktu
  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Kompendium
    • Charakterystyka zawodu
    • Cztery cechy dobrego product managera
    • Na co uważać
    • O stanowisku kierownika
    • Pensja pensji nie równa
    • Podstawowe zadania product managera
    • Zakres obowiązków product managera
  • Wiadomości
    • Indywidualne nastawienie
    • Informacje o zawodzie
    • Nauka i kursy
    • Rynek pracy
    • Sprzedaż
Praca kierownik produktu
Kierownik produktu / Zakres obowiązków product managera

Zakres obowiązków product managera

Kierownik ds. produktu Toruń, często nazywany również menedżerem produktu lub, z angielska, product managerem, jest osobą, która w wielu współczesnych firmach ubezpieczeniowych odgrywa niebagatelną rolę w ich rozwoju. Jego zakres obowiązków jest bardzo rozbudowany i wymagający, dlatego product managerowie zostają wybrani na podstawie bardzo dokładnie sprecyzowanych wymagań. Niemal niemożliwym jest, by na stanowisku kierownika ds. produktu znalazła się osoba bez uprzedniego doświadczenia zawodowego w branży ubezpieczeniowej. Na zakres obowiązków kierownika składają się:

  • 2koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu lub grupy produktów oferowanych przez ubezpieczyciela dla klientów indywidualnych i firm,
  • negocjowanie parametrów i wdrażanie produktów do kanałów dystrybucji: firm brokerskich, banków, doradców finansowych, sieci własnej;
  • opracowywanie ogólnych warunków ubezpieczeń oraz taryf, współudział w tworzeniu polityki ryzyka dla produktu;
  • zarządzanie zespołami projektowymi, opracowywanie instrukcji, procedur, wytycznych i interpretacji dla produktu;
  • dostosowanie regulacji produktowych do otoczenia rynkowego i prawnego oraz wymogów towarzystwa ubezpieczeniowego;
  • współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych (kampanie reklamowe, materiały informacyjne)
  • współpraca z działem IT pod kątem wdrażania rozwiązań systemowych związanych z produktem;
  • bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów.

Dodaj komentarz (Anuluj odpowiedź)

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Kierownik produktu

Najnowsze wpisy

  • Kreatywność jest w cenie
  • Zarządzanie projektem
  • Gdy trzeba interweniować
  • Umiejętności zarządzania
  • Kierownik we własnej firmie

Komentarze

  • Piotrek o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.
  • Anka85 o Zasada nr 2. przy wprowadzaniu nowego produktu: zaspokojenie potrzeby klienta.